t r o p e u m

Coș cumpărături

{{ cart.product_name }} x {{ cart.product_cart_quantity }} buc x {{ cart.product_final_price }} lei {{ cart.product_sale_price }} lei

{{ cart.product_cart_subtotal_vat_excl }} lei + TVA
Reducere: {{ cart_total.cart_discounts }} lei
Total (+ TVA): {{ cart_total.cart_subtotal_vat_excl }} lei
Total (TVA inc.): {{ cart_total.cart_grand_total }} lei
Cosul tau este gol

Căutare produse

https://www.tropeum.ro este site-ul oficial al TROPEUM SRL cu sediul social în Buftea, str. Rasaritului, nr. 60, Ilfov înregistrată la Registrul Comertului sub nr. company_registration_number, CIF:  RO3629790

Folosirea, incluzând vizitarea, înregistrarea și cumpărarea produselor de pe https://www.tropeum.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor astfel cum sunt detaliate în paragrafele următoare. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.

Definiții

  • https://www.tropeum.ro este site-ul oficial TROPEUM SRL  prin care se efectuează comerț online doar pe teritoriul României;

  • “vânzător”: Face referire la firma TROPEUM SRL care detine magazinul online

  • “cumpărător”/”client”: persoană fizică sau juridică ce comandă și/sau achiziționează produse prin intermediul magazinului virtual https://www.tropeum.ro ;

  • “oferta”: produsele disponibile oferite spre vânzare într-o anumită perioadă și la un anumit preț unitar;

  • “produs”: bunurile materiale/obiectele oferite spre vânzare;

  • “preț”: prețul la care sunt vândute produsele cître cumpărător; prețul afisat este prețul unitar pentru fiecare produs oferit spre vânzare și conține TVA;

  • “comanda”: ordinul de cumpărare dat de client vânzătorului, ordin prin care clientul solicită cumpărarea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site și la prețul afișat, prin modalitatea de plată selectată, și conform condițiilor de livrare prezentate pe site, comanda conținând toate elementele solicitate de vânzător pentru emiterea facturi, livrare și contact;

  • “membru”: persoana care, prin înregistrare în site, și-a creat un cont prin introducerea datelor solicitate și acceptarea termenilor și condițiilor site-ului;

  • “cont”: secțiunea din site care permite unui membru accesul la istoricul comenzilor efectuate, informații asupra statusului comenzilor, precum și modificarea datelor introduse în site

  • “continut”: fotografiile digitale, imaginile, textele, datele tehnice, preturile și celelalte informații care se găsesc pe site-ul https://www.tropeum.ro

  • “comunicări de marketing”: mijloc de informare periodică prin diverse medii de comunicare (email, sms) asupra produselor și/sau reducerilor, campaniilor sau orice altă informare cu privire la acțiunile/activitășile desfășurate de vânzator într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Condiții generale

Termenii și condițiile, astfel cum sunt redate în prezența secțiune, reglementează relațiile contractuale dintre vânzător și client și/sau membru și sunt parte integrantă din acesta, cu excepția cazului în care părșile convin altfel.

Relațiile contractuale iau naștere la înregistrarea unei persoane fizice și/sau juridice ca membru sau la plasarea de către client a unei comenzi pe site-ul online și numai după confirmarea comenzii de către vânzător, fiecare comanda generand o relație contractuală distinctă de cele anterioare și/sau viitoare.

Prin înregistrarea ca membru sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a luat la cunoștință, că a înțeles si că a acceptat condițiile vânzării în termenii și condițiile afișate pe site-ul https://www.tropeum.ro. Vânzătorul va confirma primirea comenzii printr-un e-mail la adresa de e-mail indicată de către cumpărător. Relațiile contractuale sunt supuse normelor legale din România.

Limba contractului: limba română.

Cine poate comanda

  • Poate comanda orice persoană fizică sau juridică în condițiile în care acesteia nu i-ar fi interzis prin lege să facă acest lucru.

  • Au dreptul la comandă și persoanele fizice care doresc să își anonimizeze datele cu caracter personal.

  • Nu au dreptul să comande minorii sub 16 ani și persoanele fără discernământ în lipsa supravegherii unui tutore în condiții legale.

Informații despre produse

Toate informațiile publicate pe site sunt prezentări succinte, putând conține inadvertențe privind unele specificații ori pot conține erori de operare, vânzătorul făcând eforturi pentru a păstra acuratețea informațiilor. 

Culorile, textura materialului sau forma produselor pot fi diferite în funcție de monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se accesează site-ul.

Magazinul își asumă dreptul de a face modificări/corecții ale inadvertențelor și erorilor de operare, fără preaviz și fără notificare prealabilă a cumpărătorilor.

Ofertele sunt limitate în timp și ca volum cantitativ.

Pentru a oferi o piață corectă, magazinul poate restricționa numărul maxim de cumpărături disponibile pentru un singur cumpărător. Durata ofertei pentru fiecare produs este valabila până la epuizarea stocului, cu excepția situației în care durata este anunțată pe site.

Plasarea comenzilor

Plasarea comenzilor urmează un curs cât mai logic al acțiunilor.Plasarea unei comenzi de către clienții care au un cont creat în site se face urmând pașii de mai jos:

  • pasul 1: autentificarea în cont;

  • pasul 2: selectarea produsului, adăugare în coș și navigare în site spre pagina de finalizare comandă, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în coș si a altor produse, situație în care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumpărăturilor se va naviga spre pagina de finalizare comandă;

  • pasul 3: verificarea de către client a datelor de livrare/facturare deja înregistrate în cont, confirmarea sau modificarea acestora;

  • pasul 4: alegerea metodei de plată; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului său online, folosind serviciile Mobilpay.

  • pasul 5: exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra  termenilor și condițiilor site-ului; lipsa consimțământului echivalează cu refuzul clientului de a încheia un contract de vânzare-cumpărare, comanda neputând fi finalizată

  • pasul 6: finalizarea comenzii.

Plasarea unei comenzi de către clienții care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmând pașii de mai jos:

  • pasul 1: autentificarea în cont;

  • pasul 2: selectarea produsului, adăugarea în cos și navigarea în site spre pagina de finalizare comandă, cu excepția cazului în care clientul dorește adăugarea în cos și a altor produse, situație în care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumpărăturilor se va naviga spre pagina de finalizare comandă;

  • pasul 3: clientul se poate înregistra ca membru al site-lui și iși poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fără a opta pentru crearea unui cont și  introduce numele, prenumele, adresa de email, numărul de telefon, datele de livrare/facturare;

  • pasul 4: exprimarea sau nu, de către client, a consimțământului asupra  termenilor și conditiile site-ului; lipsa consimțământului echivalează cu refuzul clientului de a încheia un contract de vânzare-cumpărare, comanda neputând fi finalizată;

  • pasul 5: alegerea metodei de plată; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online folosind serviciile Mobilpay.

  • pasul 6: finalizarea comenzii.

Până la finalizarea comenzii, clienții au posibilitatea corectării erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor prin navigarea pe site către pagina care conține datele eronate, iar după finalizarea comenzii, până la confirmarea acesteia de către vânzator, erorile pot fi corectate prin transmiterea unui solicitări la adresa de e-mail: gifts@tropeum.com

Dupa plasarea unei comenzi, vânzătorul va transmite, la adresa de e-mail indicata în comandă, un e-mail de confirmare a recepționării comenzii.

Confirmarea primirii comenzilor

Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii.

Confirmarea comenzilor

În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, vânzătorul transmite clientului, la adresa de e-mail indicată în comandă, un e-mail de confirmare a comenzii care va conține un sumar al comenzii și detalii despre livrare.

Totodata, înainte de confirmarea comenzii, vânzătorul poate contacta clientul telefonic și/sau prin e-mail în vederea verificării corectitudinii comenzii plasate și/sau datelor furnizate de client.

Anularea comenzilor

Comanda poate fi oricând anulată în perioada dintre data plasării comenzii și data confirmării acesteia de către vânzător, prin transmiterea de către client a unei solicitări scrise la adresa de e-mail: gifts@tropeum.com. Solicitarea trebuie să conțină numărul comenzii pentru care se solicită anularea totală sau parțială.În caz de anulare parțială se vor indica produsele și cantitățile anulate.Dupa confirmarea comenzii, comanda nu mai poate fi anulată de către client.

Vânzătorul iși rezervă dreptul de a anula comanda în următoarele condiții:

  • datele/detaliile furnizate de către client sunt incorecte și/sau incomplete;  

  • solicitările clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online și/sau comandă este neserioasă (cu titlu de exemplu, fără a fi limitativ: comanda unor cantități exagerate de produse, etc.);

  • în caz de forță majoră sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de vânzător.

  • Orice astfel de anulare a comenzii de către vânzător nu angajează în niciun mod răspunderea vânzătorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu excepția restituirii contravalorii produselor în cazul în care acestea au fost deja achitate.

Declinarea responsabilității

În cazul în care unele caracteristici ale produsului (descriere, pret etc.) au fost greșit afișate și livrarea nu s-a efectuat încă, administratorul de magazin va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută și va solicita clientului să confirme comanda în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula în cazul în care nu este confirmată de către client conform noilor caracteristici sau dacă acesta refuză să cumpere produsul conform noilor caracteristici.

Limitarea răspunderii

Valoarea maximă a obligațiilor magazinului, față de orice cumpărător, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui produs/unor produse, este egală cu valoarea acestuia/acestora, daca plata s-a efectuat deja de către client. În cazul în care clientul a suportat costurile de transport, magazinul va restitui clientului și aceste costuri.

Condiții obligatorii de îndeplinit pentru implementarea plății cu cardul online:

  • Descrierea clară și completă a bunurilor și serviciilor ce se vor achita cu card online

  • Afișarea clară a prețurilor și moneda de tranzacționare

  • Datele de contact complete ale companiei (număr înregistrare la Registrul Comerțului, CUI, adresa, telefon, fax/e-mail)

  • Termeni și condiții (secțiune care trebuie să facă referire și la modalitățile de plata accesibile; Ce servicii/oferte vor fi plătite online cu cardul?)

  • Politică de livrare a produselor/serviciilor

  • Politică de retur/anulare

  • Politică de confidențialitate

  • Informații privind siguranța datelor clienților

  • Recomandăm că toate politicile de mai sus să fie incluse în conținutului secțiunii “Termeni și Condiții” pentru ca potențialul consumator să ia cunoștință de ele în momentul finalizării comenzii prin aplicarea bifei aferente;

  • Site-ul (domeniul) să fie deținut de compania înregistrată în platforma noastră.

  • Site-ul să fie securizat SSL (https). Se recomandă securizarea site-ului deoarece Certificarea SSL protejează tranzacțiile cu cardul de credit, transferul de date, datele de conectare și transmiterea fără risc a documentelor private prin intermediul internetului.

  • Afișarea siglelor Visa, Mastercard și NETOPIA Payments pe site ( le gasești aici)

  • Persoana înregistrată/ semnatară în platforma să aibă drept de semnătură în companie.

Domenii neacceptate de către VISA și MASTERCARD la plata cu cardul online

  • domeniul farmaceutic : produse sintetice și naturiste, inclusiv suplimente alimentare

  • tutun, inclusiv narghilea, țigări electronice și consumabile

  • gambling sub toate formele ( jocuri de noroc , pariuri sportive și nu numai, quizz-uri în care se percepe taxa de participare și se câștigă bani, alte jocuri cu câștiguri în bani -bingo, forex,site-uri de licitații etc)

  • materiale pentru adulți: închiriere/ vânzare casete video de profil, (video)chat, dating, escorte

  • alcool (excepție vin și bere)

  • articole și produse de vânătoare (arme albe și arme de foc, cu muniție clasică și comprimată)

  • videostreaming (cu excecția cazului în care există acte doveditoare: sunteți persoana care realizează aceste video-uri sau dețineți drepturi de autor asupra lor.

  • servicii privind tarotul ,astrologia și conexe

Plata produselor

Plata produselor se poate face cu numerar achitat curierului, la livrare, sau online prin intermediul serviciilor de plată online cu cardul.

Not Keeping Card Data: Datele cardului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către https://www.tropeum.ro , ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2)

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată de cumpârător în comandă. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid, în 3 – 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

Costurile livrării

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumpărătorului la un tarif calculat pentru fiecare livrare în funcție de distanță și de serviciile de curierat.

Accesarea contractului

Comenzile sunt stocate de vânzător și sunt accesibile cumpărătorului numai dacă acesta este înregistrat ca membru. Condițiile generale, care reglementează relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător/membru, în vigoare, sunt accesibile pe site la secțiunea “termeni și condiții”.

Dreptul de retragere din contract

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de acesta, a intrat în posesia fizică a produselor.

Formularul standard de retragere poate fi completat pe site și/sau descărcat din site, completat și transmis electronic la adresa de e-mail gifts@tropeum.com .La aceeași adresă de e-mail se poate transmite și orice altă declarație neechivocă de retagere din contract. Vânzătorul va transmite fără întârziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Cererea de retragere va produce efecte doar dacă produsele vor fi returnate vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de către cumparator, în starea în care au fost livrate, fără a prezenta urme de folosire și dacă nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.

Produsele returnate ca urmare a exercitării dreptului de retragere din contract trebuie să fie insoțite de datele cumpărătorului, numărul contului bancar în care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, numărul de telefon și fax, adresa de e-mail.

Consecințele retragerii

În cazul retragerii din contract, vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumpărătorul s-a retras din contract, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către cumpărător a altei modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intră în posesia vânzătorului. 

Rambursarea se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Costul direct al returnării produselor revine cumpărătorului. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Abonare la newsletter

Orice persoană fizică (cu condiția de a avea cel putin 16 ani) și/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter. Există însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o dată o comandă pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter sau în cazul în care aveți un cont creat în website-ul nostru (existând o relație contractuală de utilizare a website-ului), având la baza interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6 (1) f din GDPR)

Fidelizare

Membrii site-ului au opțiunea de a se înscrie în programul de fidelitate și vor putea primi discount-uri conform Regulamentului programului de fidelitate afșat pe site, în vigoare la data fiecărei comenzi. Consultă regulamentul complet al programului de fidelitate aici.

Creare cont

Crearea unui cont se face de către orice persoană fizică (cu condiția de a avea cel puțin 16 ani) și/sau juridică prin autentificare în site și completarea formularului de înregistrare.

Comentariile utilizatorilor

Utilizatorii care accesează site-ul face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site după o aprobare prealabilă. TROPEUM SRL iși rezervă dreptul, dar nu și obligația, de a nu publica pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defaimător, care tulbură în vreun un fel viața privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conține viruși, texte reprezentând mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.

TROPEUM SRL nu va purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicări electronice, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site, conform articolelor din acest document. 

În cazul trimiterii unor informații, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră ca utilizatorul conferă societății TROPEUM SRL și partenerilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde.

Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.

Drepturi de autor

Dreptul de autor asupra conținutului site-ului aparține vânzătorului și/sau colaboratorilor acestuia. Încălcarea drepturilor recunoscute și protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe atrage râspunderea civilă, contravențională sau penală, după caz, potrivit legii. 

Sunt interzise, fără a se limita la: accesarea site-ului de către dispozitive sau programe automate; copierea manuală a conținutului; publicarea conținutului de către alte companii sau site-uri, pentru a face comparație sau analiză în vreun fel. Oricine poate raporta o eventuală încălcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail company_email

Prelucarea datelor cu caracter personal

Pentru informații privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate. Click aici pentru a accesa Politica de confidențialitate.

Folosirea cookie-urilor

Pentru informații privind folosirea cookie-urilor, vă rugăm să consultați politica de cookies. 

Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului său de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare și va pune în mișcare cercetarea penală împotrivă aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu apărut între cumpărător și vânzător va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul iîn care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române de la sediul vânzătorului.

Dispoziții finale

Vânzătorul iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificîri asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Rezolvarea reclamațiilor

Dacă aveți probleme legate de o comandă, puteți lua legatura cu noi la adresa de e-mail gifts@tropeum.com , (timp de răspuns 10 zile lucrătoare) sau la datele de contact (click aici pentru a merge la pagina de contact)

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe websiteul nostru și care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. 

În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți. 

Fiind de acord cu acețti Termeni și Condiții de Utilizare a site-ului, clientul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a site-ului.

Calitatea serviciilor de hosting, link-urile către alte site-uri, erori de funcționare

Site-ul este găzduit de serverele unei terțe firme. TROPEUM SRL nu va putea fi făcuta responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale scripturilor programate. 

TROPEUM SRL nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului. 

TROPEUM SRL nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul https://www.tropeum.ro

Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor in cauză.