t r o p e u m

Shopping cart

{{ cart.product_name }} x {{ cart.product_cart_quantity }} pcs x {{ cart.product_final_price }} lei {{ cart.product_sale_price }} lei

{{ cart.product_cart_subtotal_vat_excl }} lei + VAT
Discount: {{ cart_total.cart_discounts }} lei
Total (+ VAT): {{ cart_total.cart_subtotal_vat_excl }} lei
Total (inc. VAT): {{ cart_total.cart_grand_total }} lei
Your cart is empty

Search products

Garanție și Conformitate

Pentru toate produsele vândute și livrate de către TROPEUM SRL, beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare.

1. Produse cu certificat de garanție emis de Tropeum aflate în perioada de garanție

Trimite-ne produsul achizitionat însoțit de factura (copie sau original) și certificatul de garanție (în original), la sediul nostru din urmatoarea adresă:
Destinatar:  Tropeum SRL
Adresa:  Str. Răsăritului numar 60,  Buftea, Jud Ilfov, Cod Postal 070000

După ce specialiștii noștri vor repara produsul, ți-l vom trimite gratuit, la adresa de unde l-ai trimis, în termen de maxim 15 zile lucrătoare. În cazul în care echipa noastră de tehnicieni constată că produsul nu mai poate fi reparat, ne angajăm să îl înlocuim cu un produs nou. Dacă produsul respectiv nu se mai fabrica sau nu mai este disponibil pe stoc, îți vom returna contravaloarea acestuia.

2. Produse cu certificat de garanție emis de producator aflate în perioada de garanție

Acest certificat se primește din partea producătorului și se afla în interiorul cutiei în care a fost ambalat produsul cumpărat din magazinul nostru.

În cazul în care produsul cumpărat se defectează în perioada de garanție, reparația este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului în centrele specificate în certificat. Trimiteți produsul la centrul autorizat împreună cu factura (copie sau original) și certificatul de garanție (în original). Acesta va prelua întreaga responsabilitate a rezolvarii garanției.

3. Produse comercializate în magazinul online Tropeum, care sunt însoțite de certificat Tropeum și care nu mai sunt în garanție (post-garanție)

În cazul în care ai achiziționat un produs din magazinul nostru online, iar perioada de garanție pentru acest produs a expirat, te rugăm să te adresezi echipei Tropeum. Costurile pentru reparația produsului vor fi suportate de tine.